Szállítás és fizetés
Súly alapján |
|
Packeta | |||
---|---|---|---|---|---|
0-1 kg | 1390 Ft | 1190 Ft | 1990 Ft | 1590 Ft | 990 Ft |
1-5 kg | 1490 Ft | 1190 Ft | 2590 Ft | 1590 Ft | 990 Ft |
5-15 kg | 1990 Ft | 2990 Ft | 1590 Ft | 990 Ft | |
15-40 kg | 3190 Ft- | 1190 Ft | 3990 Ft | 1590 Ft | - |
40- kg | Egyedi árazás | - | - | - | - |
Utánvét | 390 Ft | 390 Ft | 500 Ft | 500 Ft | 390 Ft |
Szállítási idő | 1-3 munkanap | 1 munkanap | 1 munkanap | 1 munkanap | 1 munkanap |
A rendelés minimális összege: 1500 Ft
Szállítási idő
Elérhetőségtől függően változik:
Raktáron lévő termékek: készleten lévő termékek esetén 1-2 munkanap.
Munkanapokon a 12 óráig leadott rendeléseket aznap, az azt követő csomagokat a következő munkanapon adjuk át a futárszolgálatoknak és az ezt követő munkanapon vehető át a megrendelt termék.
Rendelhető (2-3 munkanap) termékek: termékek jellemzően magyar gyártók által a megrendelő egyedi kérése alapján előállított termékek. (telefontokok, pólók, pulóverek, baba bodyk, farmer kabátok, tornazsákok és egyes párnahuzatok) esetén a szállítási idő 2-4 munkanap.
Figyelem! Egyedi gyártású termékek esetén a 14 napos elállási és csere jog nem gyakorolható!
Fizetési módok
Előre fizetés (banki átutalás / bankkártyás fizetés)
A termékek ellenértékét előre fizetés útján is rendezheted. Az átutaláshoz szükséges adatokat a fizetésre vár státusz email tartalmazza. A megrendeléshez tartozó számlát a csomag elküldésével egyidejűleg küldjük e-mail formátumban a szamlazz.hu rendszerén keresztül. Kizárólag a pontos összeget utald és tüntesd fel a megjegyzés rovatban a rendelés számát a könnyebb beazonosítás miatt! Az átutalásra 2 munkanap áll rendelkezésre, amennyiben nem érkezik meg a számlánkra a megrendelést töröljük a rendszerből!
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Név: Szupicuccok Webshop Kft.
Bankszámlaszám: Erste Banknál vezetett 11600006-00000000-93834414
Megjegyzés rovatba kérlek tüntesd fel a megrendelés számát!
A rendelésed az összeg beérkezését követően kerül kiszállításra!
Online bankkártyás fizetés a BARION rendszerén keresztül:
Online bankkártyás fizetés kizárólag a számlavezető banknál igényelt TELEKÓD megadásával lehetséges! Amennyiben még nem igénylte meg kérjük vegye fel a kapcsolatot a bankjával, ellenkező esetben a bankkártyás fizetés sikertelenül zárul!
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013
Ha nem sikerült kifizetnem bankkártyával a rendelésem mit tehetek?
Ebben az esetben banki utalással rendezhető a számla 1 munkanapon belül. A rendszer küld egy Fizetésre vár státusz emailt mely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat.
Ha utánvétes fizetésre váltanál válasz emailben kérd a változtatást.
Kérjük NE adj le újabb rendelést, mert a sikertelen fizetés ellenére a rendelés élő marad és foglalja a készletet!
Ha meggondoltad magad és nem kéred a rendelést az emailre válaszolva kérd a törlést akár indoklás nélkül.
Utánvétel
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni a futárszolgálatnak, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot.
Javasoljuk az online bankkártyás fizetési lehetőségeket vagy a banki előre utalást, a készpénz elkerülése érdekében, hogy ne kelljen esetlegesen érintkezni fizetés során a futárral. Ezzel védünk titeket és a futárszolgálat dolgozóit egyaránt!
SZÁLLÍTÓ PARTEREINK:
PACKETA
Szállítás költség: 990 Ft
Utánvét díj: 390 Ft
Hogyan működik a Packeta?
1) A szállítási módnál válaszd a Packeta-t.
2) Ha átadjuk a csomagodat a Packeta-nak értesítést küldünk neked.
3) Amit megérkezik az átvevőhelyre a csomagod a Packeta SMS-ben és eMail-ben is értesít téged.
4) Az SMS-ben és az eMail-ben is küldenek neked egy egyedi jelszót. Ezt kell bemondanod az átvevőhelyen.
5) Máris nálad a csomag - boldogság! :-)
A csomag felvételével mást is megbízhatsz, mivel az átvételi jogot a jelszóval kell igazolni. A Packeta használatához nincs szükség személyigazolványra vagy egyéb igazolásra.
Ha 7 napon belül nem tudod felvenni az árut, egy válasz SMS-ben vagy a csomagkövetőn keresztül 21 napra meghosszabbíthatod a tárolási időt.
Hol ellenőrizhetem, hogy hol van a csomagom?
A Packeta modern csomagkövetési szolgáltatásnak köszönhetően egyszerűen megtudhatod, hogy csomagod éppen hol van és mikor érkezik meg.
Egyszerűen csak add meg a csomagszámot az alábbi linken, ami egy Z betűvel kezdődő, kilencjegyű számsor: https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search (kiküldtük neked eMail-ben)
Ha van kérdésem a csomagommal kapcsolatban kit kereshetek?
Hívd a Packeta ügyfélszolgálatát, mely elérhetőségeit itt találod meg: https://www.packeta.hu/kapcsolat Esetleg vedd fel velük a kapcsolatot a weboldalukon és a Facebook oldalukon található Packetabot (chatbot) segítségével.
Tel: 0614008806
FOXPOST CSOMAGAUTOMA
Kérd megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomatába és nem kell egész nap a futárra várnod.
Szállítási költség: 1190 Ft
Utánvét díja: 390 Ft
A csomagautomata-hálózatunk automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, beltéren és kültéren egyaránt, akár 0-24-ben is elérhetőek. Esetenként előfordulhat, hogy egyes automaták túlterheltek, ezért a gyorsabb átvétel érdekében az automataválasztás során vedd figyelembe az automaták telítettségi színjelzését. Csomagod bármikor és bárhol nyomon követheted a FOXPOST applikációban, és segítségével át is veheted. Rendelésed a futárunknak való átadástól számítottan akár 1 munkanap alatt kiszállítjuk, amint az megérkezik az automatába e-mailben értesítünk és küldünk egy egyedi átvételi kódot. Majd elsődlegesen Viberen vagy pedig SMS-ben küldünk egy értesítést neked, amely tartalmazza az átvételi határidőt óra-perc pontossággal. A csomagátvételre 5 nap áll rendelkezésedre.
Amennyiben regisztrált felhasználónk vagy, és ugyanazon adatokkal rendeltél itt a webshopban, mint ami a FOXPOST fiókodban szerepel, akkor gyorsan és könnyedén átveheted alkalmazásunkkal, és még az egyedi kódra sem lesz szükséged.
Fontos: az automatáinknál csak bankkártyával tudsz fizetni vagy FOXPOST applikációs átvétel esetén SimplePay-en keresztül.
Az automaták listáját és további információt itt találsz: (link: https://www.foxpost.hu/csomagautomatak)
Bővebb információt a FOXPOSTról ezen az oldalon találsz: www.foxpost.hu
Telefonszámuk: 06-1-999-0-369 Hétfőtől péntekig, 8-20 óra között várják hívásodat.
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. zöld lépcsőház 3. emelet* (*nyitvatartás: hétfő 08:00-20:00)
GLS
A csomagodat a GLS Futárszolgálat kézbesíti 24 órán belül. A kiszállításról sms, e-mail üzenetet küldenek a várható szállítási időről.
Az utánvét összegét készpénzben vagy bankkártyával fizetheted a futárnak
Leadási határidő: munkanap 12 óra.
Szállítási költség: 1990 Ft-tól
utánvét díj: 500 Ft
GLS futárszolgálat elérhetősége:
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
Munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.
Telefon: (+36 29) 886 700
Mobil: (+36 20) 890-0660
Sprinter Futárszolgálat
Csomagodat a Sprinter futárszolgálat kézbesíti 24 órán belül. A csomag érkezéséről sms és e-mail értesítést küldenek.
Házhozszállítás költsége: 1390 Ft-tól
Utánvét díj: 390 Ft
Ügyfélszolgálat
Telefon: +36 1 881 2615
info@sprinter.hu
https://www.sprinter.hu/kapcsolat/
Személyes átvétel:
Személyes átvétel raktárunkban:
Cím: 2117 Isaszeg Béke utca 24/a. (Béke tér bolt épület)
Menete: Add le a rendelésed személyes átvétellel! Raktáron lévő terméket akár aznap átveheted raktárunkban, online vagy készpénzzel is fizethetsz. A helyszínen bankkártyás fizetésre nincs lehetőség! Átvehető állapotról email értesítést fogsz kapni! Kizárólag leadott rendelés esetén vehető át személyesen! Telefonon rendelést nem veszünk fel!
Átvehető: munkanapokon hétfőtől -péntekig 8,30-13 óráig.
Termékek visszaküldése, cseréje, hibás/sérült termék:
Kizárólag e-mailben jelzett és egyeztett esetben küldj vissza csomagot!
Egyedileg gyártott terméket (telefontok, bögre, egér, egérpad szett, szendvicsdoboz, póló, pulóver stb), élelmiszert nem cserélünk és nem veszünk vissza!
- Átvételt követő 14 napos elállás esetén is e-mailben jelezd elállási szándékod mielőtt elküldenéd!
- Gyári hibás, törött, szállítási sérült termékek esetén e-mailben írd meg mi történt, és sérülés esetén fotózd le a dobozt és a terméket is!
- Ha nem azt kaptad amit kértél, jelezd a problémát e-mailben igyekszünk azonnal orvosolni a hibát!
Az emailbe írd bele a rendelés számát!
E-mail: info@szupicuccok.hu
Viszonteladói regisztrációhoz emailben adunk felvilágosítást.
Elérhetőség:
Posta cím:
Szupicuccok Webshop Kft
2117 Isaszeg Béke utca 24/a
Ügyfélszolgálat:
Elérhető: munkanapokon 8.30 és 14 óra között.
Telefon: +36308601006
E-mail: info@szupicuccok.hu
Bejegyzés nem található...